Мапа звернень громадян м.Вінниці

УВАГА КОРИСТУВАЧАМ!
Не підтрімуєтся браузер Internet Explorer версії 7 та ніжче, або працюючій у режімі сумістности з версією 7 !

      Cистема існує з 01.07.2011 року, та представляє собою опубліковану для громадян частину геоінформаційної системи міста, яка буде представлена в мережі Інтернет на офіційному сайті міської ради.
      За допомогою Веб-доступу громадяни зможуть інтерактивно подавати свої звернення або пропозиції по проблемним питанням які будуть автоматично наноситись на мапу міста, крім того громадяни зможуть використовувати дану мапу для отримання довідкової інформації. Кожен вінничанин зможе надавати інформацію "з чистого аркуша" – йому не буде даватись інформація щодо оцінок інших осіб.
      Накопичення та оброблення даних в динаміці дозволить відслідковувати стан реалізації управлінських рішень Вінницької міської ради та робити певний прогноз розвитку ситуації

Метою проекту є: Основні можливості:

Проект реалізовано за підтримки Міжнародного фонду Відродження






елементи управління сервісом та їх призначення

Зовнішній вигляд сервісу виглядає приблизно так, як на малюнку нижче:

      1 - панель статистики за поданими зверненнями громадян;
      2 - інформаційна панель. Відображає в стислому вигляді результати пошуку, вмісту баз даних та іншу інформацію, з можливістю переходу по карті;
      3 - кнопки зміни масшатабу відображення карти;
      4 - вибір карт, які будуть показані на екрані;
      5 - панель роботи з базами даних;

навігація (переміщення) по мапі

      Навігація по мапі відбувається за допомогою маніпулятора типу миші, клавіш клавіатури або пальця (на пристроях з сенсорним екраном)
      Для переміщення зображення карти досить натиснути курсором в обраному місці і не відпускаючи перемістити зображення в потрібну сторону.

      Для переміщення зображення також можна скористатися клавішами клавіатури, які застосовуються для переміщення курсора.
      Зміна масштабу проводиться за допомогою обертання колеса миші, використання відповідного жесту на пристроях з сенсорним екраном, за допомогою натискання на клавіші розширеної клавіатури "+" або "-" або за допомогою кнопок (3) на інтерфейсі, розташованих у лівому верхньому куті.


      Подвійне натискання на зображення карти дозволяє збільшити зображення на один рівень

шари мапи

      Вся інформація складається з "шарів" - наборів мап та іншої інформації, організованих за подібною тематикою і відображає певну ситуацію.
      Користувач може прибирати шари або додавати їх, для отримання необхідної йому загальної картинки
      Панель роботи з шарами (4) знаходиться в лівому верхньому кутку і розкривається при наведенні на неї курсору миші або натисканні.

      Існує три типи шарів:
      - Мапа-основа
      - Мапи користувача
      - Мапи, які будуються в реальному часі з використанням баз даних

      Перший тип. Активна або видима мапа позначена точкою в списку вибору. Мапи цього типу не можуть бути відключені і показуються завжди.
      Другий тип. Активні мапи позначені галочками, і на відміну від мапи-основи, можуть бути включені або виключені користувачем за потребою.
      Третій тип. Даний тип мап отримує інформацію з баз даних, які містять відкриту інформацію та призначені для публікації в мережі інтернет для загального доступу.
      Перелік доступних мап показаний в меню (5), що знаходиться в лівому нижньому кутку екрану.

Слід зазначити, що при роботі з третім типом мап, будь-яка взаємодія з об'єктами основної мапи заборонено. Можна тільки отримати інформацію що міститься в базі даних. Це було зроблено з метою запобігання запуску процедури пошуку і стирання списку об'єктів, якщо користувач випадково "промахнеться" повз маркер об'єкта.
      Взаємодія (вибір об'єктів, пошук та ін.) здійснюється тільки з мапами, які відображені на екрані.

отримання інформації про об'єкти

      Як вже було зазначено вище - пошук здійснюється тільки серед видимих мап. Для отримання інформації про об'єкти, досить просто натиснути в будь-яке місце зображення. Через деякий час сервер поверне результат пошуку і відобразить його в панелі інформації (2).


      Місце натискання позначаєтся маркером
      Пошук здійснюється в деякому радіусі від точки натискання. Всі знайдені об'єкти виводяться в список, який згруповано за назвою шару (мапи), де знаходиться об'єкт.
      Кожен елемент списку містить короткий опис і кнопку для показу його на мапі. Кнопка може бути активною: або ні:, в залежності від того, може чи ні даний об'єкт бути показаний на мапі.

      Обраний об'єкт обводиться по периметру лінією, і показується в центрі. Масштаб при цьому не змінюється, це турбота користувача.
      Додаткову інформацію про об'єкт можна отримати натиснувши на його опис у списку.

Доступна інформація буде відображена у вікні.

як залишити звернення

      "Залишити звернення" - це окремий вид послуг, що надаються відвідувачам сайту, з метою інформування про виявлені проблеми в межах міста. Дана послуга є по суті зверненням до органів місцевої влади. Кожне звернення фіксується диспетчером, йому присвоюється реєстраційний номер, визначається відповідальний виконавець і проводиться інформування заявника за результатами реагування на його звернення.
      Звернення можна залишити після того, як користувач натиснув на карту. У вікні з результатом пошуку з'являється кнопка "Залишити Звернення".


      Звернення подається за допомогою спеціальної форми, при цьому фіксуються координати місця натискання для прив'язки картки.


      Необхідно заповнити наступні поля:
      - "Тип питання". Це список тематик, до якої відноситься звернення. Дозволяє більш точно локалізувати категорію і виконавця по даному виду проблеми.
      - "Приватне". Якщо встановити дану ознаку, то подане звернення не буде відображено на карті і в списку звернень.
      - "Текст Звернення". Коротко і по суті описати проблему
      - "Прикріплені документи". Сюди можна прикріпити документи, що стосуються звернення. Наприклад фотографію місця.
      - "Зворотний зв`язок". Даний розділ необхідний для зворотного зв'язку з заявітелм. Якщо Ви бажаєте отримати відповідь у паперовому вигляді, або є необхідність диспетчеру зв'язатися з Вами, то бажано заповнити ці дані.

      Після заповнення форми - натисніть кнопку для відправки форми, і дочекайтеся завершення процедури відправки.

Слід врахувати, що швидкість відправки повідомлення залежить від якості зв'язку та від обсягу додаткових файлів, прикріплених до картки.

контроль за виконанням

      Подане звернення можна побачити в загальному списку звернень, натиснувши на кнопку "Звернення громадян" в додатковій панелі

Після обробки запиту, буде відображена мапа та перелік звернень.


      Якщо звернення було зареєстровано, то йому буде присвоєно реєстраційний номер. За цим номером можна офіційно звернутися до відділу звернень громадян Вінницької Міської ради і дізнатися, хто розглядає і який результат заявки. Також диспетчер може зв'язатися із заявником для уточнення ситуації, а також може дати відповідь у телефонному режимі.
Кількість звернень в базі даних, а також загальний статус їх виконання можна побачити в інформаційній панелі вгорі екрану. Оновити її вміст можна шляхом натискання на панель




зв'язатися з розробниками
      Якщо були виявлені неточності або помилки в тексті, функціонуванні сервісу, пропозиції, скарги або інші питання пов'язані з функціонуванням, просимо звертатися на електронну пошту


Авторські права
       ©2011-2015 Вінницька міська рада - ідея та реалізація.
       ©2008-2015 ТОВ "ГІСІНФО" - гео-сервер, засоби роботи з електронними мапами, засоби розробки, допоміжне програмне забезпечення.
       ©2010-2015 LeafLet - засоби відображення мап у мережі інтернет.
       ©2014-2015 uLogin - засоби роботи з соціальнімі мережамі.
       ©2015 FineUploader - засоби роботи з файламі.

* Даний текст може містити й містить помилки граматики, мови, стилю, а також інші помилки, що не відомі розробникам. Ми працюємо над їх локалізацією та усуненням.